Suporterii vasluieni amendati

In perioada Sarbatorilor de iarna, zece suporteri vasluieni s-au trezit cu postasul la usa, acesta inmanandu-le cate un plic din partea Jandarmeriei Bacau. Mare le-a fost mirarea cand au constatat ca au primit cate 400 de lei amenda pentru niste fapte petrecute la meciul Politehnica Iasi – FC Vaslui, scor 0-1, care a avut loc in data de 31 octombrie. Din procesele verbale intocmite de catre jandarmi, nu se intelege mare lucru, ci doar faptul ca, la ora 18.05, suporterii vasluieni penalizati se aflau in Gara de Nord din Iasi, printre numerosii sustinatori ai echipei vasluiene, adresand expresii triviale fanilor ieseni. Cele scrise de fortele de ordine nu au nicio legatura cu realitatea, pentru ca la ora consemnata in procesul verbal toti suporterii vasluieni care au facut deplasarea la Iasi se aflau in stadion, acolo unde incepuse repriza a doua a partidei. De asemenea, martorii care au asistat la presupusele infractiuni sunt aceiasi jandarmi din Bacau. Culmea, doi dintre suporteri spun ca nici macar nu au fost in gara din Iasi in ziua aceea, fapt pentru care sunt hotarati sa conteste amenzile primite. <<Nu stiam daca sa rad sau sa plang cand am vazut amenda. Nu se intelege aproape nimic din scrisul acelui jandarm si nici macar nu am fost in ziua aceea in gara. Jandarmilor le-a trebuit dovezi, au pus un martor tot dintre ei si au scris procesul verbal. Si sa mai ai incredere in ei… O sa fac contestatie, am o gramada de probe prin care sa-mi dovedesc nevinovatia. Jandarmii aveau camere foto si video, sa-mi demonstreze ei ca eu am fost in gara>>, a declarat unul dintre suporterii amendati.

Sursa: Peluza.info

Tags: , , ,

Leave a Reply

