SUR il plange pe Marius Pintea

Image“N-am apucat cheful de luni seara cu care tu ne-ai amenintat, n-am apucat sa ne bucuram pentru ca e din nou liniste la club, n-am apucat sa desfacem sampania, sa cantam, sa pregatim returul, sa o vedem si noi pe UTA campioana. Trebuia, de fapt, sa ne luam ramas bun MARIUS, dar de unde sa stim ca a venit vremea pentru ultimele cuvinte rostite, pentru ultimul telefon, pentru ultima bere bauta impreuna, pentru…. adio.”
S.U.R & friends

Foto: MARIUS CLAUDIU PINTEA 1973 – 2008

Tags: , , ,

No Responses to “SUR il plange pe Marius Pintea”

  1. tutzu Says:

    a fost colegul meu de banca timp de 4 ani in liceu…….abia acum am auzit ca nu mai este……..cu el am vazut primul meu meci la UTA……..dumnezeu sa-l odihneasca

Leave a Reply

