Suporterii japonezi…pot intra in categoria ultras?

Am cautat zilele astea pe youtube filmulete cu desfasurarea suporterilor japonezi si in genereal a celor asiatici deoarece nu stiam prea multe in legatura cu ei.NU stiam cum se desfasoara la meciuri…Din cate am vazut,am ramas foarte surprins de ceea ce am putut vedea.Coregrafii la foarte multe meciuri,steaguri,fulare…arata,parerea mea,bine galeriile lor…mult mai bine decat multe peluze europene.Nu stiu cat de mult stiu despre fenomenul ultras,dar este de admirat ceea ce fac.



Tags: , ,

Leave a Reply

