Am bilete băieţi!

Vrei un bilet băiatu’?

E expresia tipică cu care te abordează indivizii cu ten tuciuriu la evenimentele mai importante, suportive sau nu. La meciurile României, îi vezi mai mereu. Sunt cel mai în formă la meciurile din Bucureşti şi Constanţa. Şi pentru că la Constanţa (unde trag fetele clanţa) se joacă meciul cu Franţa, iar mă apucă greaţa cu gândul că tre să merg la meci.

Vinovatul principal e Sorin Mihăilescu (de meserie şef de galerie), un bişniţar care coordonează mişcările celorlalţi acoliţi. Sub oblăduirea slugilor din federaţie, dornice să scoată un ban din orice, la Constanţa e mereu carnaval. Carnavalul prostului gust….

Aşa am ajuns să cumpăr pentru nişte prieteni bilete la 35-40 de lei (şi am fost norocos!).

Închei cu un mesaj primit pe messenger de la un individ cu id-ul camel_unicul:
vand bilete la ROMANIA—FRANTA cu 50 ron biletu, mai am doar 8 bilete la peluza a 2-a la tabela.     Tel.:   0763540720   sau  0765961189

Muriţi!

Tags: , , ,

Leave a Reply

