FC Bihor – UTA Arad * Tot din vest…

Am pus aceste poze pentru ca acestea le-am considerat cat mai reprezentative pentru a fi scurt si la obiect.Ne-am prezentat in numar mare la meci si am avut un repertoriu bun acoperindu-i pe amaratii din Oradea care au injurat la greu de cate ori au avut ocazia.Pacat ca am pierdut , asta poate crescand presiunea si supararea , de aceea probabil au existat mici incidente dupa.

Nota RomanianUltras: IntraĊ£i pe acest blog pentru mai multe informaĊ£ii despre meci

Leave a Reply

