Spiritul nu moare!

Luni seară, brigada noastră (Ultras BWM) a depus o coroană de flori la capela din Petrila în memoria minerilor morţi sâmbătă după amiaza în exploxia de la EM Petrila… În semn de solidaritate am făcut un marş din Petroşani până în Petrila. În timpul marsului s-au cantat imnul minerilor şi alte cântece minereşti.
Pe drum am făcut 1 popas la  Mina Petrila unde am ţinut un moment de reculegere şi am aprins lumânări, apoi ne-am îndreptat spre centrul oraşului Petrila, la capela oraşului unde am depus coroana de flori.
black white miners jiul petrosani petrila coroana de flori

suporterii jiului petrosani coroana de flori minerii din petrila
jiul petrosani ultras petrila mars

Imnul MINERILOR
In fund de munti noi des intram,
Cu”NOROC BUN” ne salutam!
Si cind iesim din sinul lor,
Noi tot ”NOROC” strigam in cor!
In mina-i Dumnezeu cu noi ,
Afara-s grijuri si nevoi!
Deasupra noastra n-avem cer,
C-asa e viata de miner!
Cind plini de praf cu pasi truditi,
Iesim din mina obositi,
Ne doare ca-n lumina sa
Pamintul tine-o lume rea.
Deatitea grijuri si nevoi
Noi ne intoarcem inapoi,
In lumea noastra far-de cer
C-asa e viata de miner!
In stinci lovim ciocanul greu,
Si-n aer sar stropii mereu
Noi brate tari pentru lucrat,
Straine maini de apucat.
Si moartea vine tot mai des
Sa vada ce-are de cules,
Din lumea noastra far-de cer,
C-asa e viata de miner!
NOROC-BUN

Tags: , ,

Leave a Reply

