Un român din Canada ne scrie…


Sunt un roman care sunt stabilit acuma in Canada (pe forumuri sunt cunoscut sub numele SteauaToronto) si alaturi de niste prieteni, nemti si irlandezi am infiintat prima grupare ultras a unei facultati din Canada.
Deci grupul se numeste “Boysâ€?. Am inceput cu 3 persoane si chiar pot sa zic ca la primul meci al facultatii lumea din tribune se uitau numai la noi cum cantam. Altii au fost placuti incantati si au venit cu noi iar altii ne faceau betivi care nu au ce face cu timpul lor. Totusi a fost ceva frumos avand in vedere ca in Canada lumea se uita la fotbal cum merg la biserica. Am facut si deplasari, am luat si amenzi si tot efortul nostru ne-a rasplatit (echipa venea si ne saluta). Si acuma recent am aflat ca si o alta facultate a fost inspirata de noi si si-au facut o grupare.



poze si continut trimis de Alexandru Rat (SteauaToronto)

Tags: , , ,

Leave a Reply

