u cluj suporter amendatBataia de săptămâna trecută, dintre suporterii Universității Cluj și cei ai CFR-ului a produs o victimă colaterală. După acel incident, poliția a amendat câte 10 fani din fiecare tabără. Însă unul dintre aceștia, un tânăr de 17 ani, ce nu era implicat în altercația dintre fani, a fost și el reținut de mascați și dus la secție. Băiatul, care a ales să nu-și divulge identitatea, se îndrepta înspre locul de muncă situat chiar în interiorul complexului comercial Iulius Mall.

Ironia sorții face ca acesta să fie chiar un suporter al â€?studențilorâ€?, membru al facțiunii â€?F.O.R.Tâ€?, din peluza lui â€?Uâ€?. â€?M-am dat jos din troleu, în față la Iulius Mall și mă îndreptam înspre locul de muncă, din mall. La intrare am văzut scandalul dintre cele două galerii. În momentul în care m-am apropiat de ușă, m-am întâlnit cu băieții din galerie și i-am întrebat ce s-a întâmplat. Ei mi-au spus că nu e nicio problemă și atunci am dat să intru, când un domn m-a prins de gât m-a luat la rost. Deși i-am spus că eu nu am treabă cu bătaia și că mă duc la muncă, el nu m-a crezutâ€?, rememorează suporterul.

Tânărul a fost reținut de bărbat preț de câteva minute, moment în care au apărut și mascații, care l-au reținut și pe el împreună cu ceilalți suporteri ai Universițății. Fanul neimplicat în â€?meleuâ€?, minor fiind, a fost amendat cu 100 de lei, adică jumătate din suma prevăzută de lege. Ceilalți, având cu toții peste 18 ani, au primit câte 200 de lei amendă. â€?Când au venit mascații m-au controlat și mi-au găsit în rucsac un fular cu România. Ei nu m-au crezut nicicum că eu nu am treabă cu incidentul și că mă duceam la lucru. Când am ajuns la secție, m-au amendat cu 100 de lei. M-au ținut acolo două ore și mi-au cauzat și destule probleme la locul de muncăâ€?, relatează acesta.

Adolescentul vrea să depună o contestație la decizia Poliției de a-l amenda pe nedrept. Cu toate acestea, tatăl său, de meserie consilier juridic, i-a inspirat o lipsă de încredere fiului său în autoritățile statului, clasica tergiversare a cazurilor fiind motivul principal. â€?Tatăl meu mi-a spus că nu are rost. Chiar dacă amenda este mică, eu sunt totuși nevinovat și aș fi vrut să depun contestaÅ£ie. El mi-a spus că ar dura prea mult și că astfel nu a re rost. Până la urmă tot am să o depun…â€?, a concluzionat suporterul amendat fără vină.
cristian.aszalos@clujeanul.ro

Tags: , , ,

No Responses to “”

  1. danyrapi Says:

    contest-o si va fi bine.mai ales ca esti minor ti se va anula amenda.Ce e mai urat este ca sunt multi ce patesc la fel.Acum 2 ani eram acasa,in Roman si s-a jucat Dinamo-Rapid,si suporterii rapidisti au provocat unele pagube in peluza rezervata lor si mi-a venit spumoasa amenda de 1000RON si eu eram acasa din cauza unelor probleme.mi-a venit pentru ca eram deja in baza de date ale Jandarmeriei din cauza unei amenzi de la Craiova.Si am venit in Bucuresti,student fiind aici si am contestat-o si imediat mi s-a anulat.ASA ca FII TARE!BAFTA!

  2. Me Says:

    Minor, membru al unei factiuni, rucsac cu fularul Romaniei,prieten cu “baietii buni” se ducea la munca(minor fiind)…Cam cusuta treaba

  3. la vremuri noi tot noi Says:

    Si cei daca are in rucsac fularul Romaniei,ii interzis sa il poarte oriunde?

  4. sange Says:

    @me si eu am fost membrul unei factiuni,lucram la o terasa ca barman si aveam fular cu Romania la gat si asta inseamna ca vin d ela meci?sau ca am fost la bataie?

  5. dj sleek Says:

    @ Me ce incuiat esti!care e problema?poate sa`l poarte omul si la 40 de grade daca vrea…tu tre sa ai altfel de grade pe tine….degradatule!

  6. ....... Says:

    culme ca atuncia cand sa intamplat incidentele el mergea la lucru :)) =))

  7. danila prepeleac Says:

    e frumos sa fii gabor si sa postezi aici…poate mai afli ceva…
    si eu port fular cu romania la mine, uneori am si steagul tarii pentru ca sunt mandru aceasta tara dar scarbit de autoritati si de sistem.

  8. Dog Says:

    Idem danila prepeleac

  9. Unici Says:

    penibil ratatu ala de ‘me’….

  10. Me Says:

    Doamne cat de redus pot fi …Imi cer scuze fata de cei carora le-am gresit.Asta e gandirea mea de redus.
    Da stiti ce e rau cu noi ? batem,rupem ,spargem,daramam apoi trimitem comunicate pe site-uri cu ce idealuri avem noi ,ca ce grea si frumoasa e viata de suporteri, ca pe noi nu ne intelege nimeni.
    In calitate de ce s-au dus aia acolo sa-i bata pe cfr-isti?
    Inca o data imi cer scuze dar mintea mea redusa nu prea intelege nici cum un minor se ducea la munca(??) …fix cand avea loc bataia…cunoscandu-se cu majoritatea celor de la U si cu fular la el…Daca fapta e corect relatata si urmarile au fost acelea imi cer scuze insa inca o data am dubii
    Voi astia care sariti ca arsi …incercati sa ganditi si voi …nu mai haliti chiar tot ce se scrie.Cand apare un articol nefavorabil la adresa suporterilor si vedeti comentarii dezaprobatorii din partea cetatenilor :” ba ce sa le ceri cetateni ei nu stiu ,cred tot ce se scrie, nu gandesc”
    Cand apare un articol care va mangaie pe crestet si apare un comentariu mai nasol “asta e de la jandarmerie”, “ce redus si incuiat e”.Pana la urma cum e bine? Sa mai si gandesti sau luam totul de-a gata ?

  11. SG Says:

    ideea e ca Jandarmeria e principala vinovata, si noi cateodata postam in mironositze, ba suntem ultrasi ba facem actiuni rivalilor sau chiar fighturi! daca facem ceva evident gresit si nu in spiritul ultra’ nu acceptam niciodata ca in fiecare peluza se gasesc 10 Hools care sa faca scandal si sa strice imaginea! e bine sa ai si smardoi in peluza dar tinuti in lesa, ca am observat ca degeaba te delimitezi de ei! fac tot ce vor ei si strica imaginea!

  12. Andrei Says:

    si mie mie greu ca un minor, intro perioada in care e scoala(cred) trecea pe langa locul incidentului cu fularul in ghiozdan nu la gat chiar daca e iarna, mai e si membru si nu are idee de ce e vorba si lucreaza la mall…tati nu prea angajeaza aia minori … imi pare rau daca am dreptate e doar o parere pt e cam cusuta cu ata alba… contesta amenda o vei castiga sigur…la suma aceea … nefiind pe stadion nici nu se prezinta…

  13. Nu conteaza Says:

    ba baiatule , daca e adevarat ce zici fa contestatie , daca e doar o aberatie sa te scoti din kkt la tati si mami (avand doar 17 ani ) atunci nu fa pe marele erou din poveste . daca zici adevaru care numai tu il sti imi retrag cuvintele

  14. andrei Says:

    admine, lasa-ne tata

  15. tiger Says:

    …vaaiii mamiii am primit amendaaa:((( te rog nu ma bate cu facaletu ca eu numa treceam pe`acolo..baietzii aia rai trebuiau amendatzi nu eu …eu sunt cuminte …treceam intamplator p`acoolo

Leave a Reply

